سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضیلتها چهارگونه اند : یکی از آنها حکمت است که قوام آن اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
کانون فرهنگی علی بن موسی الرضا(ع)رهنان
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» کرامتی از حضرت فاطمه ع

آن روزهایى که اصفهان بودم در مسجد شیخ بهایى امام جماعت بودم ، یک روز دوستان با هم هماهنگ شدند و گفتند: ما امروز ظهر براى ناهار مى خواهیم به منزل شما بیاییم و اسرار زیاد کردند. من خجالت کشیدم بگویم ، نه ، گفتم : اشکالى ندارد، تشریف بیاورید، منزل متعلق به امام زمان (عجل اللّه تعالى فرجه ) است و بنده هم یکى از خدمتگزاران آن حضرتم .

نماز تمام شد و آمدم طرف خانه دیدم دوستانم پشت سر من دارند مى آیند، دست کردم توى جیبهایم دیدم خالى است و پولى ندارم ، آمدیم منزل ، آنها را به اتاق بالا راهنمایى کردم ، خودم آمدم نزد خانواده و گفتم : مهمان داریم .

خانواده گفتند: ما چیزى در خانه نداریم ، من خیلى منقلب و ناراحت شدم ، که اَلا ن دوستانم آمده اند و ما هم چیزى نداریم و جیبهایمان هم خالى است ، خدایا چه کار کنم ؟

یک وقت به خود آمدم و گفتم : امروز باید در خانه بى بى دو عالم زهراى مرضیه (علیهاالسلام ) بروم ، متوسّل شدم به حضرت زهرا (سلام اللّه علیها) و دو رکعت نماز خواندم و در قنوت نماز گفتم : یا فاطمة الزهرا اغیثینى زهرا جان کمکم کن و آبرویم را حفظ کن .

نمازم که تمام شد، یک وقت صداى در بلند شد، بلند شدم رفتم در خانه ، دیدم رئیس شوراى محل آمده در خانه و یک زنبیل دستش است . سلام و احوالپرسى کردیم بعد با من دست داد، من هم دست دادم یک وقت احساس کردم پولى در دست من گذاشت و زنبیل را هم به من داد، گفتم : اینها چیست : گفت : اینها نذرى حضرت زهرا (سلام اللّه علیها) است . یک روضه حضرت زهرا (علیهاالسلام ) برایمان بخوان بعد خداحافظى کرد و رفت .

نگاه کردم دیدم هزار تومان کف دستم گذاشته ، فوراً رفتم درب مغازه بریانى و ده دست بریان گرفتم ، آمدم خانه و آبرویم حفظ شد.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » جواد رحیمی ( چهارشنبه 87/3/1 :: ساعت 6:58 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

میلاد مهدی
شعر امام زمان(عج)
[عناوین آرشیوشده]